سئو

طراحی سایت

طراحی سایت نقطه شروع کسب و کارهای اینترنتی محسوب می شود. به خصوص که این روزها بسیاری از کسب و کارهای سنتی به صورت آنلاین به فعالیت می پردازند و مردم نیز ترجیح می دهند کالا یا خدمات مورد نیاز خود را از طریق اینترنت سفارش دهند.

 

طراحی سایت

طراحی سایت Web-Design پروسه ای است که در خلال آن یک پایگاه اینترنتی با هدف اطلاع رسانی، معرفی و ارائه محصولات به جامعه هدف طراحی و ساخته می شود. آنچه در این پروسه انجام می گیرد به شرح زیر می باشد:

  • لایه سازی صفحات وب
  • تولید محتوا
  • طراحی گرافیکی
  • رعایت اصول سئو

4 مرحله اصلی طراحی سایت در کرج

مجموعه سئوکار1 یکی از بهترین شرکت های فعال در حوزه طراحی انواع سایت های اینترنتی است. این شرکت کلیه خدمات طراحی سایت در کرج ، تهران و سراسر ایران را طبق 4 مرحله اصلی زیر انجام می دهد:

  • طراحی وایر فریم
  • طراحی گرافیک سایت
  • کدنویسی و برنامه نویسی
  • راه اندازی سایت

طراحی وایر فریم

طراحی وایر فریم نخستین گامی است که در پروسه طراحی سایت باید انجام شود. به این صورت که تیم طراحی کننده وب سایت بر اساس نوع سایت سفارش داده شده و مطابق با نیازهای مشتری اقدام به طراحی نمایی کلی از سایت نمایند.

این نمای کلی وایر فریم نامیده شده و شامل موارد زیر است:

  •  نقشه ای جامع از  صفحه های سایت
  • تعیین جایگاه المان ها
  • نحوه چیدمان عناصر مختلف

 

طراحی گرافیک سایت

منظور از طراحی گرافیک سایت در واقع این است که فرآیند طراحی سایت آغاز شود. با این حساب بعد از این که محل قرار گرفتن هر یک از عناصر سایت مشخص شد؛ آنگاه نوبت به شروع پروسه طراحی وب سایت می رسد.

طراحان حرفه ای سئوکار1 در اجرای این مرحله با نگاهی به نوع کسب و کار اینترنتی مورد نظر از نرم افزارهای به خصوصی برای رنگ بندی و طراحی گرافیک سایت استفاده می کنند.

 

کدنویسی و برنامه نویسی

پس از طی کردن مراحل نامبرده شده تیم طراحی سایت اقدام به انتخاب روشی مناسب برای مدیریت وب سایت مورد نظر می نمایند. توجه داشته باشید روش های مختلفی برای مدیریت سایت وجود دارد که به شرح زیر می باشند:

  • سیستم های مدیریت محتوا مانند وردپرس
  • طراحی  فریم ورک برنامه نویسی به صورت اختصاصی

در این مرحله تیم طراحی سایت سئوکار1 روش مدیریت سایت را بر اساس هزینه ها و مهم تر از همه نیاز مشتری انتخاب می کند.

راه اندازی سایت

در ادامه تنها کاری که باقی می ماند تهیه هاست و نام دامنه مناسب است. اینگونه فرآیند طراحی سایت به پایان رسیده، وب سایت مورد نظر پیکربندی شده و دیگر آماده است که در دسترس عموم قرار بگیرد.

 

طراحی سایت

طراحی سایت

9 کاربرد اصلی طراحی سایت در تهران

طراحی سایت در تهران، کرج و سایر شهرهای ایران یکی از اصلی ترین خدمات مجموعه سئوکار1 به حساب می آید. چنانچه هر فرد یا کسب و کاری اقدام به سفارش طراحی وب سایت نماید از مزایای زیادی برخوردار خواهد شد.

9 کاربرد اصلی طراحی سایت در تهران، کرج، شیراز، مشهد، رشت و… به شرح زیر می باشد:

  • ویترینی عالی برای محصولات
  • در اختیار داشتن یک شیوه بازاریابی عالی
  • کسب ارزش و اعتبار
  • پاسخگویی سریع به نیاز مشتری
  • برتری داشتن نسبت به رقبای فاقد سایت
  • دسترسی به مشتریان بین المللی
  • به تصویر کشیدن تنوع محصولات
  • فروش محصول در هر زمانی
  • غافلگیری رقبا

ویترینی عالی برای محصولات

نخستین کاربرد و صد البته مزیت طراحی وب سایت های اینترنتی این است که یک ویترین عالی و همیشه حاضر برای عرضه محصولات و حتی خدمات خود به مشتریان در اختیار خواهید داشت.

تنها کافی است از کارشناسان طراحی وب سایت مجموعه سئوکار1 بخواهید تا سایتی تخصصی برای معرفی محصول / خدمات شما به مردم طراحی کنند. اینگونه ویترینی آماده در اختیار کاربران قرار گرفته و دسترسی آنها به محصولات شما را بسیار آسان می کند.

اصلی ترین تفاوتی که میان ویترین یک فروشگاه اینترنتی با فروشگاهی فیزیکی وجود دارد امکان ارائه توضیحات کامل و سریع به کاربران و تامین آسایش و راحتی آنها است. به ویژه که در فروشگاه های فیزیکی مشتریان به دفعات مجبور به طرح سوال درباره هر محصول هستند.

همین موضوع آنها را به زحمت انداخته و حتی ممکن است موجب سردرگمی شان شود. در حالی که پس از طراحی وب سایت فروشگاهی خود ضمن ارائه توضیحات کامل درباره محصولات مختلف، امکانی فراهم می شود تا هر کاربر به مقایسه میان محصولات مورد نظرش بپردازد.

روی هم رفته با سفارش طراحی سایت فروشگاهی از مجموعه سئوکار1 قادر به راه اندازی یک فروشگاه آنلاین حرفه ای خواهید شد. با تاسیس چنین فروشگاهی فرصتی در اختیارتان قرار می گیرد تا از امتیازات بسیار عالی زیر برخوردار شوید:

  • حذف واسطه ها
  • فروش بیشتر
  • پرداخت آنلاین
  • دسترسی به بازار جهانی
  • کاهش هزینه ها
  • امکان ارسال به نقاط مختلف کشور
  • پشتیبانی آنلاین و…

در اختیار داشتن یک شیوه بازاریابی عالی

بنابر آنچه کارشناسان دیجیتال مارکتینگ سئوکار1 گفته اند با طراحی سایت یک شیوه عالی برای بازاریابی در اختیارتان قرار خواهد گرفت. به ویژه که هر فروشنده ای برای فروش موفق محصولات یا خدمات خود در پی شناسایی و اجرای رویکردهایی نوین و کاربرپسند است.

از اینها گذشته در عصر فعلی بازاریابی های سنتی دیگر جوابگوی نیاز بازار نبوده و اغلب مردم برای تامین مایحتاج و سایر محصولات مورد نیاز خود به خرید های اینترنتی روی آورده اند.

در چنین شرایطی با راه اندازی یک وب سایت اینترنتی کمک بزرگی به رشد و پیشرفت کسب و کار خود خواهید نمود؛ زیرا اینگونه گامی بسیار بزرگ برای فروش هرچه بیشتر محصولات و خدمات شما برداشته می شود.

کسب ارزش و اعتبار

هر کسب و کاری برای برندسازی و ماندگاری در ذهن مردم نیازمند کسب ارزش و اعتبار است. این امر نیز میسر نمی شود مگر با تکیه بر پایگاهی قدرتمند! در این شرایط چه چیزی بهتر از یک وب سایت اینترنتی حرفه ای می باشد؟!

در واقع هرچقدر هم که در بازاریابی های سنتی و فروش حضوری موفق عمل کرده باشید، باز هم اغلب مشتریان به کانال هایی برای دسترسی و برقراری ارتبط با شما نیاز دارند. در این صورت با سفارش طراحی سایت به مجموعه سئوکار1 بهترین و حرفه ای ترین طراحان دست بکار شده و یک پایگاه اینترنتی قدرتمند برایتان طراحی خواهند نمود.

 

پاسخگویی سریع به نیاز مشتری

همانطور که گفته شد با طراحی سایت این فرصت را دارید که در سریع ترین زمان ممکن پاسخگوی نیاز و نظرات مشتریان خود باشید. با این تفاسیر امکان پاسخگویی سریع به نیاز مشتری را به جرئت می توان در زمره اصلی ترین کاربردهای طراحی وب سایت قرار داد.

ناگفته نماند اغلب خریداران به دلایل مختلفی همچون کرونا، ترافیک، آلودگی هوا، کمبود وقت و… ترجیح می دهند خریدهای خود را بسیار سریع و از طریق سایت های اینترنتی انجام دهند.

با این حساب هر کسب و کاری صرف نظر از حیطه فعالیتش باید به فکر طراحی و راه اندازی یک وب سایت معتبر و حرفه ای باشد.

برتری داشتن نسبت به رقبای فاقد سایت

توجه داشته باشید در سال های اخیر رفتار مردم در خرید کردن به طور کلی فرق کرده است. به این صورت که از خرید لوازم سوپرمارکتی گرفته تا لباس و کفش و غیره همگی به صورت اینترنتی خریداری می شود.

در واقع هر خریداری به هنگام تهیه محصولات و خدمات مورد نیاز خود به اولین جایی که سر می زند وب سایت های اینترنتی است.

با این تفاسیر حتی اگر یک وب سایت ساده و غیر حرفه ای داشته باشید باز هم خیلی بهتر از این است که اصلاً سایت نداشته باشید! در واقع اینگونه برتری بسیار بزرگی نسبت به  رقبای فاقد سایت خود کسب خواهید کرد.

 

دسترسی به مشتریان بین المللی

تفاوتی ندارد که سفارش طراحی سایت فروشگاهی را به طراحان سئوکار1 داده باشید یا به دنبال راه اندازی یک وب سایت شرکتی، خبری و غیره هستید؛ در هر صورت به واسطه این سایت فرصتی برای دسترسی به مشتریان و کاربران بین المللی در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

به این ترتیب می توانید محصولات یا به طور کلی خدمات خود را به مشتریانی عرضه کنید که در فاصله بسیار دوری از شما سکونت دارند.

به تصویر کشیدن تنوع محصولات

پس از سفارش طراحی سایت و آغاز بکار آن دستتان کاملاً باز است تا تنوع محصولات و خدمات خود را به تصویر بکشید. موضوعی که برای فروشندگان فروشگاه های فیزیکی همواره یک چالش بزرگ محسوب می شود.

به طور معمول یک فروشگاه فیزیکی آنقدری جا ندارد که بتوان همه محصولات را با رنگ ها و سایزهای متنوع در معرض دید مشتریان قرار داد. در حالی که در یک سایت فروشگاهی شرایط به خوبی برای عرضه کلیه محصولات مهیا است. همین موضوع به خودی خود موجب تمایز میان شما و کسب و کارهای رقیب خواهد شد.

 

 

فروش محصول در هر زمانی

یکی از مهم ترین کاربردها و صد البته دلایل محبوبیت وب سایت های اینترنتی این است که در هر زمانی از شبانه روز شرایط برای فروش محصول و حتی پاسخگویی به کاربران مهیا است.

به این ترتیب وقت و بی وقت، در خواب و بیداری، در ایام تعطیل و غیر تعطیل قادر به عرضه محصولات و خدمات خود به مشتریان مختلف می باشید.

 

غافلگیری رقبا

هرچه طراحی سایت به صورت خلاقانه تر و حرفه ای تری انجام شود برتری های آن کسب و کار نسبت به رقبایش نیز بیشتر خواهد شد. به خصوص که اینگونه به کاربران هدف می فهمانید که صرفاً به فکر فروش و سودآوری خود نبوده و جلب رضایت آنها در اولویت شما قرار دارد.

اینگونه ضمن جلب توجه کاربران می توانید رقبایتان را نیز غافلگیر کرده و از آنها پیشی بگیرید.

 

طراحی سایت فروشگاهی در کرج

طراحی سایت فروشگاهی در کرج، تهران و… را به جرئت می توان تضمین کننده سودآوری و پیشرفت یک کسب و کار دانست؛ چرا که به واسطه راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی در بستر وب فرصتی برای جذب حجم گسترده ای از کاربران نصیبتان می شود.

طراحی سایت فروشگاهی همچون دیگر انواع سایت ها اقدامی کاملاً تخصصی و کارشناسانه است. حرفه ای ترین طراحان وب سایت های فروشگاهی در مجموعه سئوکار1 مشغول بکار بوده و پیش از هر اقدامی بررسی های جامعی در مورد سایت های رقیب شما انجام می دهند.

در گام بعدی با تکیه بر نتایج حاصله از این بررسی ها نوبت به انتخاب یک استراتژی منحصر به فرد برای طراحی سایت می رسد. روی هم رفته طراحی سایت فروشگاهی طی 9 مرحله زیر انجام می گیرد:

  • طراحی ساده اما زیبا
  • راهنمایی مشتریان در خرید
  • توجه به فاکتور امنیت
  • ارائه توضیحاتی کامل در مورد محصولات
  • انتشار تصاویر با کیفیت از هر محصول
  • تخفیف زدن روی محصولات مختلف
  • افزایش کیفیت فنی سایت
  • گنجاندن اطلاعات آماری در سایت
  • طراحی سایت برای موبایل و تبلت

طراحی ساده اما زیبا

همانطور که گفته شد تیمی از حرفه ای ترین طراحان سایت در مجموعه سئوکار1 مشغول بکار هستند. این کارشناسان به هنگام طراحی سایت همواره بر تامین راحتی و آسایش کاربران تاکید دارند.

با توجه به این که هدف اصلی از راه اندازی یک وب سایت خدمات دهی به کاربران است در نتیجه سایت مورد نظر باید به لحاظ طراحی و ساختار کاملاً مناسب برای کاربران باشد. به طوری که در هنگام بازدید از سایت از نظر ذهنی، چشمی و… دچار خستگی و سردرگمی نشوند.

از همین رو همواره توصیه می شود طراحی سایت را از افرادی حرفه ای مجرب بخواهید. اینگونه یک سایت کاملاً درست و حسابی در اختیار کاربران قرار می گیرد که از نظر عملکرد نیز در بهترین حالت ممکن به سر می برد.

در چنین سایتی کلیه محصولات در دسته بندی هایی زیبا و بسیار دقیق عرضه شده اند؛ به طوری که هر کاربری بدون کوچک ترین زحمت و دغدغه ای قادر به خرید محصولات فروشگاهی مورد نیازش خواهد شد.

لازم به تذکر است هرچه کاربران فرآیند خرید خود از وب سایت شما را آسان تر انجام دهند، میزان رضایت و خشنودی آنها از کسب و کارتان بیشتر خواهد بود. همین موضوع به خودی خود برای موتورهای جستجو به خصوص گوگل از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

 

راهنمایی مشتریان در خرید

در فرآیند طراحی سایت های فروشگاهی حتماً باید به نحوی عمل شود که کاربران و بازدیدکنندگان از فروشگاه کلیه راهنمایی های لازم برای خرید را دریافت نمایند.

در چنین شرایطی طراحان سایت سئوکار1 دست بکار شده و با طراحی هوشمندانه وب سایت های فروشگاهی شرایطی را برای خرید هرچه آسان تر کاربران فراهم می کنند.

طراحی انجام شده توسط این متخصصین به صورتی است که مشتری پس از ورود به فروشگاه اینترنتی مورد نظر در کمترین زمان ممکن موفق به یافتن محصولات دلخواهش شود.

توجه داشته باشید طراحی سایت های فروشگاهی با رعایت این موضوع مهم، تضمین کننده جذب مشتری به سایت خواهد بود.

توجه به فاکتور امنیت

بالا بودن سطح امنیت در هر وب سایتی آنقدر حائز اهمیت است که آن را به عنوان مرحله ای از فرآیند طراحی سایت فروشگاهی معرفی نمودیم. توجه داشته باشید در طراحی یک وب سایت فروشگاهی یا به طور کلی هر سایت دیگری امنیت جزو مهم ترین فاکتورها به حساب می آید.

به این علت که مشتریان به هنگام خرید از فروشگاه اینترنتی و پرداخت صورت حساب اطلاعات مالی خود را در درگاه های آن فروشگاه ثبت می کنند. با این تفاسیر یک طراح سایت حرفه ای حتماً باید امنیت سایت را به خوبی تامین کند تا اطلاعات کاربران کاملاً محفوظ بماند.

هرچه سطح امنیتی یک وب سایت بالاتر باشد، میزان اعتماد کاربران و به تبع آن تمایلشان به خرید از فروشگاه اینترنی مذکور نیز بیشتر خواهد شد.

ارائه توضیحاتی کامل در مورد محصولات

ارائه توضیحات کامل در مورد محصولات موضوع بسیار مهمی است که در فرآیند طراحی سایت های فروشگاهی به هیچ وجه نباید از آن غافل شد.

با این حساب در فروشگاه های اینترنتی طراحی شده توسط تیم سئوکار1 در بخش توضیحات سایت به طور دقیقی به بیان ویژگی های مربوط به محصولات مختلف پرداخته ایم. درج یک چنین توضیحاتی  ضمن این که فرآیند خرید را برای کاربران بسیار آسان می کند، موجب افزایش رنکیگ سایت نیز خواهد شد.

به خصوص که هرچه اطلاعات کامل تری درباره محصولات بارگذاری شده در فروشگاه اینترنتی ارائه شود؛ سرچ آن محصولات در موتورهای جستجو نیز آسان تر خواهد شد.

نکته قابل توجهی درباره این موضوع وجود دارد مبنی بر این که بهتر است توضیحات درج شده برای هر محصول یونیک بوده و از سایت های مشابه کپی نشود.

انتشار تصاویر با کیفیت از هر محصول

در مرحله بعدی از پروسه طراحی وب سایت های فروشگاهی نوبت به انتشار تصاویری با کیفیت از محصولات موجود در آن می رسد. توجه داشته باشید استفاده از یک چنین تصاویری میزان جذب کاربر به سایت را افزایش می دهد.

به این علت که کاربران قادر به برقراری ارتباطی بهتر و قوی تر با محصولات شما می شوند. با این تفاسیر پیشنهاد می کنیم در تهیه عکس های با کیفیت از محصولات به سراغ افراد متخصص بروید و از آنها کمک بگیرید.

به ویژه که معمولاً هر کاربری پس از مطالعه اطلاعات و توضیحات ارائه شده برای هر محصول مایل است تعدادی عکس از آن نیز مشاهده کند. زیرا اینگونه می توانید با اطمینان خاطر کامل به خرید اینترنتی خود بپردازید.

با این اوصاف به هنگام بارگذاری محصولات در وب سایت فروشگاهی حتماً از زوایای مختلف محصول عکس بگیرید. به این ترتیب به آسانی قادر به جلب توجه و اعتماد مشتریان خود خواهید شد. ناگفته نماند با مراجعه به مجموعه سئوکار1 حتی می توانید از بهترین و حرفه ای ترین خدمات عکاسی محصول نیز بهره مند شوید.

 

تخفیف زدن روی محصولات مختلف

تخفیف زدن روی محصولات مختلف اگرچه به لحاظ ماهیت جزو مراحل طراحی سایت محسوب نمی شود؛ اما با توجه به تاثیر چشمگیری که بر فروش محصول و جذب مشتری دارد لازم دانستیم در این مطلب به بررسی آن بپردازیم.

با توجه به این که هدف اصلی از فعالیت هر سایت به خصوص وب سایت های فروشگاهی جذب کاربران و تبدیل آنها به مشتریان ثابت و دائمی می باشد؛ در نتیجه به هیچ وجه از تاثیر تخفیف بر افزایش فروش و جلب توجه کاربران غافل نشوید.

با این حساب پس از آغاز بکار فروشگاه اینترنتی خود پیشنهاد می کنیم در ایامی خاص درصدهای تخیفیف مختلفی روی محصولات خود اعمال کنید. همچنین می توانید ارسال رایگان را برای کالاهای خود در نظر بگیرید.

افزایش کیفیت فنی سایت

یک طراح سایت حرفه ای همواره باید به فکر افزایش کیفیت فنی سایت باشد. به این منظور پیشنهاد می شود اقداماتی همچون بالاتر بردن پشتیبانی سایت را انجام دهد. توجه داشته باشید هرچه سطح کیفی یک وب سایت فروشگاهی بالاتر باشد، خیال کاربران در هنگام خرید آسوده تر خواهد بود.

گنجاندن اطلاعات آماری در سایت

همانطور که خودتان نیز متوجه شده اید فرآیند طراحی سایت های فروشگاهی، خبری و… در اساس شبیه یکدیگر است. با این حال سایت های فروشگاهی به لحاظ امکانات در سطح بالاتری نسبت به وب سایت های معمولی قرار دارند.

یکی از امکانات منحصر به فردی که طراحان حرفه ای سایت به فروشگاه های اینترنتی می افزایند، گنجاندن اطلاعات آمادری است. اینگونه نه تنها خودتان می توانید در بازه زمانی مشخصی به موجودی انبار، درآمد و… پی ببرید؛ بلکه اطلاعات آماری مورد نیاز کاربران نیز برای آنها به نمایش درخواهد آمد.

طراحی سایت برای موبایل و تبلت

یکی از مهم ترین اصولی که در راه اندازی وب سایت های فروشگاهی و سایر سایت ها باید مورد توجه قرار بگیرد، سازگاری آن با دستگاه های موبایل، تبلت و… است. به خصوص که اغلب کاربران وب سایت های فروشگاهی بازدید خود از این فروشگاه ها را از طریق موبایل و تبلت انجام می دهند.

با این حساب در فرآیند طراحی سایت حتماً باید اقدام به بهینه سازی آن فروشگاه آنلاین برای وسایل مذکور شود. در صورت ناسازگاری سایت با گوشی های موبایل و تبلت نتیجه آن افت قابل توجه تعداد بازدیدکنندگان خواهد بود.

ناگفته نماند نکته دیگری که در فرآیند طراحی سایت باید مورد توجه قرار بگیرد این است که وب سایت مورد نظر برای مرورگرهای متفاوت طراحی شده باشد. به این ترتیب کاربران بیشتری به سایت فروشگاهی مذکور جذب خواهد شد.

استفاده از برچسب ها در طراحی سایت

با توجه به این که سئو جایگاه بسیار مهمی را برای کلمه های کلیدی مربوط به فعالیت های یک طراحی سایت در نظر گرفته است؛ در نتیجه به عنوان یک کسب و کار اینترنتی یا حتی حضوری برای این که بتوانید سهم بیشتری از مارکت آنلاین را نصیب خود کنید؛ نیاز به کار کردن روی سئو و بهینه سازی وب سایت خود دارید.

به خصوص که در عصر فعلی به طور روز افزون شاهد افزایش تعداد کاربرانی هستیم که پیش از خرید کالا یا خدمات مورد نیاز خود به جستجوی اینترنتی می پردازند. از طرفی برای این که استراتژی بهینه سازی سایت با موفقیت همراه باشد نیاز به تولید محتواهای با کیفیت دارید.

یک چنین محتواهای ارزشمندی از یک سو مشارکت بازدیدکنندگان را افزایش داده و از سوی دیگر مدت زمان حضور آنها در سایت مورد نظر را بیشتر می کند. هرچه مشارکت بازدیدکنندگان بیشتر و مثبت تر باشد رتبه آن سایت در نتایج موتور جستجوی گوگل نیز بهتر خواهد شد.

بنابر گفته کارشناسان سئوکار1 در طراحی سایت سئو شده یکی از مهم ترین کارهایی که باید انجام شود، استفاده از برچسب ها است. در فرآیند طراحی وب سایت منظور از برچسب همان عبارت هایی است که برای معرفی هرچه بهتر یک محصول یا پست بکار می روند.

عملکرد برچسب ها حتی می تواند مشابه با کلمه های کلیدی باشد با این تفاوت که برچسب های صحیح و استاندارد باید بتوانند مفهوم بیشتری را منتقل کنند. از این رو در ساخت برچسب ها از عبارت های بلندتری استفاده می شود.

بگذارید این موضوع را با ذکر مثالی برایتان تشریح کنیم: با توجه به اصول تولید محتوا در عنوان نویسی صرفاً می توان از کلمه های کلیدی استفاده نمود؛ در حالی که برچسب ها با استفاده از کلمه های کلیدی خاص تر نیز قابل نوشتن هستند. به این ترتیب قادر به تولید محتواهایی خواهید شد که برای کاربران جذابیت و ارزش بیشتری دارند.

از این رو برچسب گذاری در فرآیند طراحی سایت اهمیت قابل توجهی دارد. در واقع برچسب گذاشتن برای یک مطلب موجب ایندکس شدن مجدد صفحات  شده و اینگونه توسط ربات های موتور جستجو بررسی می شوند.

به طور کلی در طراحی سایت لازم است از برچسب ها و دسته بندی ها استفاده کنید زیرا اینگونه مطالب و محتوای وب سایت نظم بیشتری پیدا می کنند. منتها تفاوت اصلی برچسب و دسته بندی در این است که دسته بندی ها در مقایسه با برچسب ها معنای عام تری دارند.

روی هم رفته برچسب ها نه تنها در طراحی سایت بلکه در بازاریابی دیجیتال نیز بسیار مهم هستند. با استفاده صحیح از آنها می توانید ترافیک ورودی سایت را به طور قابل توجهی افزایش دهید. با این تفاسیر لازم است برای هر مطلب تعدادی برچسب مناسب در نظر بگیرید تا محتوای مورد نظر برای کاربران بیشتری به نمایش دربیاید و به دنبال آن رتبه سئوی سایت بهبود یابد.

در انتخاب برچسب حتماً باید حواستان به موارد مهم زیر باشد:

  • اجتناب از ایجاد تگ های طولانی
  • عدم استفاده از برچسب های بلند
  • بکار بردن تگ های قبلی در نوشته ها
  • برچسب گذاری هر متن با تعداد مناسب

بنابر آنچه گفته شد  دیگر متوجه شده اید که در طراحی سایت از برچسب ها با هدف افزایش کارایی  و بهبود رتبه سئو استفاده می شود. لازم به تذکر است چنانچه برچسب ها را بیش از حد در کلمه های کلیدی و تگ ها بکار ببرید، نتیجه آن پنالتی و جریمه شدن سایت خواهد بود.

اگر می خواهید در طراحی سایت از برچسب گذاری استفاده کرده و بهترین بازدهی نصیبتان شود در وهله اول باید به طور دقیق به جستجوی برچسب ها بپردازید. دقیقاً مشابه همان کاری که در تحقیق کلمه کلیدی انجام می شود. سپس حواستان باشد که در ایجاد برچسب ها منجر به تولید محتواهای تکراری نشوید.

زیرا جریمه شدن به دلیل تولید محتواهای تکراری یکی از مهم ترین چالش هایی است که طراحان سایت در زمینه سئو و بهینه سازی با آن روبرو می شوند. بگذارید این طور بگوییم وقتی مسیرهای زیادی برای یک محتوا پیدا شود طبیعتاً موتور جستجوی گوگل دست بکار شده و آن محتوا را تکراری در نظر می گیرد.

سپس از گوگل آنالیتیکس برای بررسی برچسب ها کمک بگیرید. در نهایت برچسب های ساخته شده را به صورت مداوم و صحیح مورد استفاده قرار دهید. در واقع به دفعات می توان از برچسب ها استفاده نمود و حتی موارد مهم را به آنها افزود. به این ترتیب احتمال افزایش رتبه سایت مورد نظر در موتورهای جستجو بیشتر خواهد شد.

طراحی سایت بر اساس نیاز مخاطب

هر یک از صاحبان وب سایت های اینترنتی به دنبال راه اندازی سایتی قوی و بزرگ هستند و این موضوع اصلاً ربطی به بزرگ یا کوچک بودن آن کسب و کار ندارد. بنابراین حتی اگر یک شغل کوچک دارید باز هم می توانید طراحی وب سایت خود را به صورت موثر و کاربر پسندی انجام دهید. مشروط بر این که فرآیند طراحی سایت را به افراد حرفه ای همچون طراحان ما در سئوکار1 بسپارید.

به این ترتیب طراحی سایت بر اساس نیاز مخاطبین هدفتان انجام خواهد شد. هرچه یک وب سایت کارآمدتر باشد طبیعتاً بیشتر مورد استقبال کاربران قرار خواهد گرفت. از اینها گذشته هدف اصلی از راه اندازی وب سایت معرفی بهتر یک کسب و کار در فضای آنلاین است. اینگونه کاربران به شما و خدماتتان اعتماد کرده و در نتیجه نرخ تبدیل افزایش می یابد.

6 گام مهم در پاسخگویی به نیاز مخاطب

همانطور که گفته شد موفقیت یک وب سایت در گروی میزان کارآمد بودن آن برای مخاطبین است. از این رو به هنگام طراحی سایت باید حتماً به شناسایی نیاز جامعه هدف خود بپردازید. برخی از کاربران می خواهند بدانند که چه کسی یا کسانی پشت این برند قرار دارند؟!

برخی برایشان مهم است که پیش از خرید نحوه پرداخت، تضمین مرجوعی کالا و مواردی از این قبیل را بدانند. عده ای دیگر به اعتبار و سابقه آن کسب و کار و همچنین تجربه خرید مشتریان قبلی اهمیت می دهند و…

هر یک از موارد نامبرده شده به نوعی در جلب اعتماد مشتری و ترغیب آنها به خرید موثر است. از این رو 6 گام مهم در پاسخگویی به نیاز مخاطبین را می توان به صورت زیر دانست:

  • اطلاعات تماس و آدرس
  • استفاده آسان از ناوبری سایت
  • معرفی خدمات
  • هدایت مشتری
  • معرفی رزومه کاری
  • معرفی اعتبار

اطلاعات تماس و آدرس

در طراحی سایت درج اطلاعات تماس و آدرس اقدامی به ظاهر ساده اما بسیار موثر در جلب اعتماد بازدیدکنندگان است. با ارائه اطلاعات تماس و موقعیت مکانی دیگر به عنوان یک کسب و کار مبهم و نامعتبر به نظر نخواهید آمد. به این ترتیب خیال مشتری آسوده می شود که قرار است به خرید از یک مجموعه واقعی، معتبر و قانونی بپردازد.

استفاده آسان از ناوبری سایت

از دیگر موارد مهم در طراحی سایت که موجب پاسخگویی صحیح به نیاز مخاطبین می شود، استفاده آسان از نوار ناوبری است. توجه داشته باشید چنانچه کاربران نتوانند به سهولت از ناوبری سایت استفاده کنند؛ به صفحات مختلف سایت هدایت نشده و اینگونه نرخ فروش کم می شود.

با این تفاسیر نه تنها طراحی وب سایت بلکه در طراحی اپلیکیشن نیز باید به نحوی عمل کنید که جابجایی در صفحات بسیار آسان، واضح و تمیز باشد. پس از آن با آنالیز متوجه خواهید شد که کدام صفحات بیشتر مورد بازدید قرار گرفته است.

از اینها گذشته وجود نوار جستجو کمک شایانی به کاربران می کند تا مطالب مورد نظر خود را پیدا کنند. همچنین خودتان به خوبی متوجه خواهید شد که بازدیدکنندگان بیشتر به جستجوی چه بوده اند یا نقاط ضعف و ابهام طراحی سایتتان چه بوده است.

 

معرفی خدمات

در طراحی سایت یکی از مواردی که جزو اولویت ها تلقی می شود این است که در صفحه اصلی به معرفی خدمات خود بپردازید. در کنار ارائه اطلاعات کلی درباره شرکت و خدمات خود باید لینک هایی  را درج کنید که موجب هدایت کاربران به سوی محصولات / خدمات شما می شوند. این لینک ها همچنین اطلاعات تکمیلی تری درباره کسب و کارتان منتشر می نمایند.

در این گام لازم است به طور متعادل رفتار کنید به خصوص اگر در حیطه کاریتان فضای رقابتی شدیدی وجود داشته باشد طبیعتاً معرفی پیشنهادات ویژه و خدماتتان اقدامی ریسکی است. زیرا همواره احتمال تقلید کردن رقبا از شما وجود دارد.

افزون بر اینها ارائه کلیه اطلاعات لازم درباره محصولات یا خدمات یک کسب و کار موجب از دست رفتن فرصت بازاریابی می شود. به این علت که دیگر موضوع نادانسته ای باقی نمی ماند تا مشتری برای اطلاع از آن با کارشناسان فروش شما تماس بگیرد. با این تفاسیر در اطلاع رسانی درباره خدمات خود به نحوی عمل کنید که نه از این ور بام بیفتید و نه از آن ور بام!

هدایت مشتری

در این گام از طراحی سایت باید مراحل ثبت سفارش محصول / خدمات را به ترتیب و واضح برای مشتری توضیح دهید. از جمله مهم ترین مواردی که خریداران به دنبال کسب اطلاع از آن هستند نحوه ارسال و تحویل کالا، هزینه های ارسال، سیاست های کاری شما در برخورد با شکایت ها، چگونگی مرجوعی کالا، تضمین بازگشت وجه و… است.

 

 معرفی رزومه کاری

اغلب بازدیدکنندگان یک وب سایت به دنبال کسب اطلاع از رزومه و قدمت کاری آن بیزینس هستند. در این مرحله لازم است  یک بیوگرافی کلی از خودتان ارائه کنید و جزئیاتی را با مردم در میان بگذارید که موجب تمایز شما از رقبا می شود.

 

معرفی اعتبار

متخصصین حرفه ای در طراحی سایت قسمتی را برای نمایش نمونه کارها، میزان رضایت مشتری های قبلی، لیست مشتری ها، مجوزهای قانونی (نماد اعتماد و…)، افتخارات و جوایز و… در نظر می گیرند. اینگونه اعتبار کسب و کار شما برای بازدیدکنندگان مشخص خواهد شد.

طراحی سایت با توجه به استراتژی محتوا

اهمیت بازاریابی محتوا در کسب و کارهای اینترنتی بر هیچ کس پوشیده نیست. همین موضوع نیز موجب وفور تولید محتواهایی از قبیل فیلم، اینفوگرافی، پادکست، وبلاگ و… در بستر وب شده است. با همه اینها صرفاً برخی از وب سایت ها می توانند جایگاهی را در صفحه اول نتایج جستجو کسب کنند.

این جایگاه به وب سایت هایی تعلق می گیرد که از یک سو کلید واژه های مناسب را استفاده نموده و از سوی دیگر به بهینه سازی طراحی سایت در موتور جستجو پرداخته باشند. به این دو فاکتور باید کیفیت مطالب را نیز اضافه کنیم. به خصوص که اغلب مقالات مشابه یکدیگر می باشند و آنچنان که باید نمی توان به تولید محتوای متنی خلاقانه پرداخت.

در چنین شرایطی کارشناسان سئوکار1 معتقدند باید تمرکز اصلی روی بهترین استراتژی های محتوایی قرار بگیرد. زیرا اینگونه می توان مشتری های بیشتری را جذب نمود. از همین رو طراحی وب سایت باید بر اساس مناسب ترین استراتژی بازاریابی محتوا انجام شود.

12 روش عالی برای افزایش ترافیک طراحی سایت

با توجه به آنچه گفته شد هدف اصلی از طراحی سایت شناخته شدن یک کسب و کار، گسترش آن و افزایش درآمد است. در این مسیر باید جزئیات فراوانی مورد توجه قرار بگیرد یکی از آنها افزایش ترافیک سایت می باشد. از این رو قصد داریم 12 روش عالی برای افزایش ترافیک طراحی سایت را خدمتتان معرفی کنیم:

  • بهینه سازی سئوی صفحات سایت
  • انتشار محتوای با ارزش
  • استفاده از عنوان های مناسب
  • بازاریابی ایمیلی
  • استفاده از امضای ایمیل
  • امکان نمایش سایت در دستگاه های مختلف
  • فعالیت مستمر در شبکه های اجتماعی
  • ایجاد نقشه سایت
  • انتخاب کلمه های کلیدی مناسب
  • کامنت گذاری در سایت های معروف
  • استفاده از گرافیک جذاب و رنگ بندی مناسب
  • افزایش سرعت بارگذاری

بهینه سازی سئوی صفحات سایت

در طراحی سایت برای افزایش ترافیک راه های زیادی وجود دارد که مهم ترین آنها بهینه سازی سئوی صفحات سایت است. با کار کردن روی سئوی صفحات این فرصت ایجاد می شود که رتبه ای بالا از موتور جستجوی گوگل دریافت کنید. به این ترتیب جایگاه سایت در نتایج جستجو ارتقا یافته و اینگونه ترافیک و بازدید از سایت نیز بیشتر می شود.

انتشار محتوای با ارزش

تولید و انتشار محتواهای با ارزش و کاربر پسند سهم بسیار قابل توجهی در افزایش بازدید و ترافیک طراحی سایت دارد. به واسطه یک چنین محتواهایی به نیاز کاربران پاسخ داده شده و اعتماد و وفاداری آنها به خوبی جلب می شود.

استفاده از عنوان های مناسب

استفاده از عناوین مناسب در محتواها و مطالب بارگذاری شده در سایت موجب جلب توجه بازدیدکنندگان می شود. هرچه این عنوان ها جذاب تر و پر مفهوم تر باشند کنجکاوی کاربران بیشتر شده و با رغبت بالاتری به مطالعه مطالب و بازدید از دیگر صفحات سایت می پردازند.

 

بازاریابی ایمیلی

بازاریابی ایمیلی یا ایمیل مارکتینگ یکی از مهم ترین ابزارهای دیجیتال مارکیتنگ است که همچنان کارایی دارد. به خصوص که تعداد قابل توجهی از کاربران هنوز هم پس از مشاهده پیام های الکترونیکی و تبلیغات درج شده در آنها به بازدید از سایت مورد نظر و مطالعه مطالب آن می پردازند.

استفاده از امضای ایمیل

منظور از امضای ایمیل عبارتی ساده است که به معرفی سایت شما پرداخته و توضیح مختصری درباره کسب و کارتان بدهد. استفاده از امضای ایمیل تاثیر بسیاری در افزاییش بازدید از سایت خواهد داشت زیرا کافی است کاربران به ایمیل ارسالی جذب شوند.

سپس آن پیام را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک می گذارند. به این ترتیب چرخه انتقالی راه می افتد که نتیجه آن افزایش بازدید و ترافیک خواهد بود. از همین رو در فرآیند طراحی سایت باید به داشتن امضای ایمیل توجه کنید.

امکان نمایش سایت در دستگاه های مختلف

کارشناسان حرفه ای طراحی سایت این کار را به نحوی انجام می دهند که وب سایت مورد نظر قابلیت نمایش در دستگاه های مختلف را داشته باشد. از این ویژگی تحت عنوان “ریسپانسیو بودن” نیز یاد می شود.

هرچه وب سایت طراحی شده بهتر در انواع نمایشگرهای کوچک مانند گوشی، تبلت و… به نمایش در بیاید، جذب بازدیدکنندگان آن نیز بالاتر خواهد بود. زیرا به این ترتیب هر کاربری با انواع نمایشگرهای کوچک قادر به جستجوی آنلاین شده و براحتی می تواند به بازدید از سایت مورد نظر بپردازد.

فعالیت مستمر در شبکه های اجتماعی

پس از راه اندازی و طراحی سایت حتماً باید به فکر ایجاد حساب کاربری در شبکه های اجتماعی پر بازدید باشید. با این کار وب سایت شما به افراد بیشتری معرفی خواهد شد به اضافه این که وقتی از شبکه های اجتماعی به سایت خود لینک می دهید؛ میزان بازدید سایت به طور ویژه ای افزایش خواهد یافت.

توجه داشته باشید این روزها اغلب مردم ترجیح می دهند وقت خود را در شبکه های اجتماعی بگذرانند. از طرفی این پلتفرم ها یک سری امکانات و قابلیت های خاص را در اختیار صاحبان مشاغل مختلف و حتی مردم می گذارد. با این تفاسیر فضایی بسیار عالی برای افزایش ترافیک، پیشرفت کسب و کار و همچنین پاسخگویی بهتر به نیاز مشتری محسوب می شود.

 

ایجاد نقشه سایت

ایجاد سایت مپ یا همان نقشه سایت به موتورهای جستجو کمک می کند تا راحت تر به قسمت های مختلف وب سایت دسترسی یابند. به این ترتیب وب سایت مورد نظر جایگاه بالاتری را در نتایج جستجو بدست خواهد آورد. از همین رو در طراحی سایت حتماً باید به ایجاد نقشه سایت پرداخت.

انتخاب کلمه های کلیدی مناسب

انتخاب کلمه های کلیدی مناسب و صحیح اقدامی دیگر است که در طراحی سایت باید مورد توجه قرار بگیرد. زیرا جایگاه و رتبه وب سایت در نتایج موتور جستجوگر به واسطه همین کلیدواژه ها تعیین می شود.

کامنت گذاری در سایت های معروف

پس از طراحی و راه اندازی وب سایت به منظور افزایش ترافیک ورودی آن پیشنهاد می کنیم سری به سایت های پر بازدید و معروف بزنید. کامنت گذاری و ارسال نظر در این وب سایت ها اقدامی بسیار هوشمندانه است که موجب تحریک احساس کنجکاوی سایر کاربران شده و اینگونه آنها را به وب سایت شما می کشاند.

استفاده از گرافیک جذاب و رنگ بندی مناسب

یکی از اصول مهم طراحی سایت این است که از گرافیک جذاب و رنگ بندی مناسب استفاده شود. هرچه شرایط وب سایت طراحی شده به لحاظ گرافیک و رنگ بندی بهتر باشد میزان جذب مشتری در آن نیز بالاتر خواهد بود.

از این رو مجموعه سئوکار1 در خدمات طراحی سایت از گرافیست های حرفه ای کمک می گیرد. اینگونه از شلوغ کردن اضافی وب سایت جلوگیری شده  و بازدیدکنندگان براحتی می توانند بخش های مختلف سایت را مشاهده کند.

 

افزایش سرعت بارگذاری

در طراحی سایت حرفه ای آنچه بیشتر از همه انتظار می رود بالا بودن سرعت بارگذاری سایت است. همین عامل موجب جذب هرچه بیشتر مشتری خواهد شد. در حالی که یک وب سایت با سرعت بارگذاری پایین به هیچ وجه مورد قبول کاربران و حتی موتور جستجوی گوگل واقع نخواهد شد.

قیمت طراحی سایت

قیمت طراحی سایت بر اساس نوع سایت سفارشی، امکانات افزوده شده به آن و به طور کلی شرکت انتخابی متفاوت می باشد. چنانچه می خواهید فرآیند طراحی و راه اندازی سایت شما با هزینه ای مقرون به صرفه و حتی ارزان انجام شود؛ پیشنهاد می کنیم نگاهی به نمونه کارهای سئوکار تک در زمینه طراحی سایت بیندازید.

 

سخن آخر

طراحی سایت فرآیندی است که در خلال آن صفحاتی ساخته و اجرا شده و انواع اطلاعات و داده ها به شکل محصول، متن، خدمات، ویدیو و حتی موزیک در آن بارگذاری می شود. طراحی سایت شرکتی، فروشگاهی و… هرچه حرفه ای تر باشد نتایج موفقیت آمیزتری را به همراه خواهد داشت.

از این رو توصیه می کنیم برای سفارش طراحی سایت فروشگاهی، شرکتی و حتی خبری به سراغ شرکت های معتبر و مجربی همچون سئوکار تک بروید. پیش از ثبت سفارش خود نیز می توانید از مشاوره رایگان با کارشناسان این مجموعه بهره مند شوید.

  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *