سئو

11 مورد از ترفندهای سئو سایت که باید بدانید!

 ترفندهای سئو سایت

اگر می خواهید برنده رقابتی در گوگل باشید باید برای سئو سایت اقدام کنید. به طور مثال قصد دارید لوازم آرایشی و بهداشتی را بفروشید، مکان و مخاطبان هدف این شغل را باید پیدا کنید، این یک موضوع حیاتی است.

با افتتاح فروشگاه بزرگ، در منطقه ای که بدون رفت و آمد، جاده ی پر پیچ و خمی دارد، کار عاقلانه ای نیست و هیچ نتیجه و سودی نخواهید دید. ورود به کسب و کارهای اینترنتی هم به همین صورت است.

باید تلاش کنید تا بتوانید در جایگاه بهتری نسبت به رقبای شغلی خود قرار بگیرید، در غیر این صورت سهم خود از فروش را به آنها داده اید.

از مهمترین هدف شغل های اینترنتی، قرار گرفتن در رتبه یک گوگل است.

برای تحقق یافتن این هدف باید ترفندهای خاصی از سئو روی سایت انجام شود.

در این مقاله برخی ترفندهای سئو سایت را مطرح خواهیم کرد.

 

 ترفندهای سئو سایت

ترفندهای سئو سایت

 

سئو چیست؟

سئو به معنای بهینه کردن هر سایتی براساس دستورالعمل ها و الگوریتم های موتور گوگل است. الگوریتم گوگل به عنوان مغز متفکر گوگل می باشد.

برای اینکه سایت شما بالا باشد و میزان بازدید بیشتری داشته باشید باید استفاده از خدمات سئو سایت را جدی بگیرید. برای اول شدن در موتور جستجو باید از سئو کمک بگیرید. اکثر مخاطبان هدف شما، از طریق گوگل جستجو و شما را پیدا می کنند. سئو برای بالا بردن سایت مهم است و زمانی اهمیت آن مشخص می شود که بدانید مخاطبین برای جستجو کردن، بیشتر در صفحه اول سپری می کنند و صفحات بعدی اهمیت چندانی ندارد. بنابراین برای افزایش بازدید کنندگان از سایت خود به سراغ سئو بروید.

سئو یک فرآیند است، نباید بعداز انجام یک مرحله سئو از کار دست بکشید بلکه باید به صورت مخفیانه و چراغ خاموش به طور مداوم سایت را آپدیت کنید.

سئو برای سرمایه گذاری بوجود آمده است که می تواند در مدت طولانی، نتایج راضی کننده و ماندگاری را برای شما رقم بزند.

11 مورد از ترفندهای سئو سایت که باید بدانید!

ترفندهای سئو عبارتند از

  • بررسی داده های وب

داده ها را مورد بررسی قرار دهید. داده ها اطلاعات مفیدی را در اختیار شما می گذارند. داده ها برای تعداد کلیک ها، تعداد مخاطبان هدفی که وارد سایت می شوند و غیره ضروری است از داده ها استفاده کنید.

  • پیدا کردن کلمات کلیدی

برای پیدا کردن کلمات کلیدی نیاز به دانش و تخصص خاصی است که باید از کارشناسان سئوکار، کمک گرفته شود. برخی از نرم افزار ها هستند که به مدیران سایت ها کمک می کنند تا مرتبط ترین کلمات کلیدی را پیدا و نسبت به آن محتوای خود را تولید کنند.

  • تولید محتوای ارزشمند از نکات مهم در ترفندهای سئو سایت

تولید محتوای متنی با کیفیت، پادشاه است. یعنی بیشترین ارزش یک سایت بستگی به محتوای داخل آن دارد. باید توجه داشته باشید که محتواهای سایت، نه خیلی کوتاه و نه خیلی طولانی باشد، زیرا محتواهای کوتاه باعث پرش زیاد کاربران و محتواهای طولانی باعث خسته کردن ذهن مخاطب می شود و به طور استاندارد باید طراحی گردد.

 

10 ترفند سئو سایت

10 ترفند سئو سایت

 

  • بررسی سئو داخلی از مهم ترین ترفندهای سئو سایت

منظور از سئو داخلی، بررسی کلمات کلیدی اصلی و فرعی، عناوین و تگ ها می باشند. با انجام اقدامات لازم برای بالا نگهداشتن سایت، از جمله انتخاب کلمات کلیدی مناسب و تعداد برچسب های مرتبط با موضوع سایت، کمک به بالا نگه داشتن سایت و اول شدن در موتورهای جستجوگ می باشد.

  • بهینه کردن سئوی خارجی

سئوی خارجی جمعی از اقدامات در خارج از سایت است. به طور مثال: فعالیت دائم در شبکه های اجتماعی، جستجو در سایت های خارجی و ساخت سایت برای کاربران به عنوان مهمان می باشد.

  • بهینه کردن سایت برای جستجو های موبایل

تعداد افرادی که از طریق موبایل به موتورهای جستجوگر وصل می شوند، غیر قابل چشم پوشی هستند. به تازگی گوگل ابزاری به اسم موبایل طراحی کرده است که اگر شما بتوانید فعالیت ویژه‌ای داشته باشید مطمئناً نتیجه عالی خواهید دید.

  • افزایش سرعت بارگذاری  از حرفه ای ترین  ترفندهای سئو سایت است

یکی دیگر از عوامل مهم و تاثیرگذار در بالا آمدن سایت افزایش سرعت بارگذاری سایت است. امروزه کاربران وقت زیادی برای جستجو در صفحات ندارند بنابراین اگر سرعت بارگذاری وب سایت شما پایین باشد، مخاطب از سایت شما خارج میشود و باعث پرش مخاطب سایت دیگری خواهد شد؛ در نتیجه رتبه بندی سایت شما پایین می آید. پس افزایش سرعت بارگذاری سایت بسیار مهم است.

 

 ترفندهای سئو سایت را بشناسید

ترفندهای سئو سایت را بشناسید

 

  •  ترفندهای سئو سایت و انتخاب بک لینک های مناسب

سایت های با کیفیت و با اعتبار بالا، با دادن بک لینک به شما کمک می‌کنند تا اعتبار سایت شما بالا برود.

قبل از هر چیز باید محتوای ارزشمند و قابل فهمی را در سایت خود گذاشته باشید تا منجر به جذب کاربران به سایت شما شود.

4 thoughts on “11 مورد از ترفندهای سئو سایت که باید بدانید!

  1. منا احمدی گفت:

    بهینه کردن سئوی خارجی اگه کمی ضعیف باشد ممکن است سئو افت داشته باشد؟

    1. امیرمهدی سوهانی گفت:

      بستگی به تاکتیکی چیده شده دارد.

  2. کاظم داوودی گفت:

    تولید محتوای ارزشمند در سئو تاثیر دارد؟

    1. امیرمهدی سوهانی گفت:

      تولید محتوای متنی با کیفیت، پادشاه است. یعنی بیشترین ارزش یک سایت بستگی به محتوای داخل آن دارد. باید توجه داشته باشید که محتواهای سایت، نه خیلی کوتاه و نه خیلی طولانی باشد، زیرا محتواهای کوتاه باعث پرش زیاد کاربران و محتواهای طولانی باعث خسته کردن ذهن مخاطب می شود و به طور استاندارد باید طراحی گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *